Координатор в РУО-Бургас: Гюлшен Еминова


Дата: 01.02.2022 г. 16:37

Директорите на училища и детски градини от област Бургас,


Следва да уведомят педагогическите специалисти от образователната институция взели участие в Дейност 1 на 

проект BG05M2OP001-2.010-0001 „Квалификация за професионално развитие на педагогическите специалисти“, в срок до 11.02.2022 г. да попълнят приложената анкета, която ще открият в сайта на РУО - Бургас, секция проект BG05M2OP001-2.010-0001 „Квалификация за професионално развитие на педагогическите специалисти“.


Външната връзка се отваря в нов раздел или прозорецАнкетна карта




Срoк за изпълнение Публикувaнo наОтносно
Прикачен файлЗабележка
 24.08.2021 г.Обучения по проекта - община БургасВъншната връзка се отваря в нов раздел или прозорецпрограма
Външната връзка се отваря в нов раздел или прозорецсписък
Обучението по проект КПРПС от 09:00 часа на 30 и 31.08.2021 г. ще се проведе в  Експоцентър, Флора, град Бургас

 21.12.2020 г. Плащане за придобито ПКС и преминато обучение за придобиване на съответното ПКС по проект КПРПС
Външната връзка се отваря в нов раздел или прозорецсписък
В прикачения файл са публикувани имената на педагогическите специалисти на които към 21.12.2020 г. е извършено плащане за придобито ПКС и преминато обучение за придобиване на съответното ПКС по проект "Квалификация за професионално развитие на педагогическите специалисти"
 04.12.2020 г.Обучения по Проект„Квалификация за професионално развитие на педагогическите специалисти“
Външната връзка се отваря в нов раздел или прозорецписмо
 
 23.07.2020 г.Включване в дейностите по проектаВъншната връзка се отваря в нов раздел или прозорецфайл
 
 04.05.2020 г.Изпълнението на дейност 1 по проекта в извънаредното положение и изплащането на аванс към обучителните организации
Външната връзка се отваря в нов раздел или прозорецписмо
 
Важно!23.04.2020 г.Изготвяне и представяне на документи по Дейност 2Външната връзка се отваря в нов раздел или прозорецфайл
Външната връзка се отваря в нов раздел или прозорецЗаявление за ПКС - дейност 2
Файловете следва да са озаглавени с трите имена на лицето
При сканиране на свидетелството за придобито ПКС трябва да се сканира и страницата с ЕГН на лицето

 03.02.2020 г.Списък на училищата, потвърдени за самостоятелни възложители в Дейност 1, Кампания 3 по проект КПРПС
Външната връзка се отваря в нов раздел или прозорецсъобщение
Отнася се за директорите на училища и детски градини от област Бургас
 23.01.2020 г.
Изпълнението на Дейност 1 и Дейност 2Външната връзка се отваря в нов раздел или прозорецсъобщение
Външната връзка се отваря в нов раздел или прозорецфайлове
 
22.01.2020 г.
14.01.2020 г.

ДЕЙНОСТ 1, КАМПАНИЯ 3– участие в краткосрочни обучения с присъждане на квалификационни кредити

 
Външната връзка се отваря в нов раздел или прозорецсъобщение
Външната връзка се отваря в нов раздел или прозорецприложение 1
Външната връзка се отваря в нов раздел или прозорецприложение 2
Приложение 1 се изпраща на посочения e-mail.
Приложение 2 се попълва онлайн.
 04.12.2019 г.Отчетни документиВъншната връзка се отваря в нов раздел или прозорецсъобщение
 

BG05M2OP001-2.010-0001

Директорът ежемесечно ( до десето число) предоставя отчетните документи за възстановяване на разходите по проекта . Към пакета отчетни документи до РУО се представят следните приложения:• Придружително писмо до Началника на РУО, изготвено на бланка на проекта;• Справка от Регистъра за подадените заявления, изготвена за отчетния период;• Таблица микроданни;• Таблица с банковите сметки на педагогическите специалисти;• Сканирани в един файл: Заявления за включване на педагогическите специалисти в процедури за придобиване на ПКС, включително за участие в подготвителни курсове. Н��разделна част от Заявленията се счита Декларацията за участие в дейността (Приложение № 7б) и Картата за участие (Приложение № 7); Удостоверение за завършен подготвителен курс за придобиване на Пета или Четвърта ПКС (ако е приложимо- 32 ак. часа),  платежен документ за заплатената от лицето такса; Свидетелство за придобита ПКС, платежен документ за заплатената от лицето такса;Всички гореизброени файлове се изпращат заедно в една папка – може и архивирана. Единствено придружителното писмо трябва да бъде представено и на хартиен носител.

Дейност 2


Външната връзка се отваря в нов раздел или прозорецПрезентация от работна среща на 22.04.2019 г.


Външната връзка се отваря в нов раздел или прозорецСтъпки за изпълнение на Дейност 2

Външната връзка се отваря в нов раздел или прозорецСтартиране на Дейност 2


Външната връзка се отваря в нов раздел или прозорецБланка - проект КПРПС


Външната връзка се отваря в нов раздел или прозорецЗаявление за ПКС - дейност 2 - ново
Външната връзка се отваря в нов раздел или прозорецРегистър-дейност 2 по проект КПРПС

Външната връзка се отваря в нов раздел или прозорецОбразец на справка банкови сметки - подава се в РУО от образователната институция във формат Excel

Външната връзка се отваря в нов раздел или прозорец
Външната връзка се отваря в нов раздел или прозорецТаблица excel- микроданни

Външната връзка се отваря в нов раздел или прозорецУказания за дейност 2 за ИС-нови
Външната връзка се отваря в нов раздел или прозорецВъпроси и отговори
Външната връзка се отваря в нов раздел или прозорецВъпроси и отговори по Дейност 2

 ВАЖНО

Дейност 1

Всички училища и детски градини, които са самостоятелни възложители да спазват следните стъпки последователно при изпълнението на Дейност 1:

            1. Подаване на заявление от директора на училището/детската градина до началника на РУО за участие като самостоятелен възложител на краткосрочни обучения.

            2. След като на училището/детската градина му се делигират права от РУО за самостоятелен възложител, следва да се регистрира в ел. платформа Външната връзка се отваря в нов раздел или прозорецhttps://teachers.mon.bg/ като такъв. След което трябва да направи избор на изпълнител и да сключи договор между училището/детската градина (Възложител) и ��бучителната организация (Изпълнител) и да се попълнят всички необходими документи.

            3. За авансово плащане в размер на 70% от общата сума на планираното обучение за 2 и/или 3 кредита с логистика училището/детската градина – Възложителят следва да се изпрати заявка до ръководителя на проекта (на ел. адреси: Външната връзка се отваря в нов раздел или прозорецn.mihalevska@mon.bg; Външната връзка се отваря в нов раздел или прозорецs.dimitrova@mon.bg; Външната връзка се отваря в нов раздел или прозорецb.sheynin@mon.bg; Външната връзка се отваря в нов раздел или прозорецg.stancheva@mon.bg). (Обученията могат да започнат и преди получаване на трансфер за авансово плащане.)

            4. След приключване на обучението в информационната платформа от Изпълнителя следва да бъдат качени удостоверенията и всички съпътстващи документи, доказващи проведеното обучение (коректно попълнени и съгласно образците).

            5. След приключване на обучението училището/детската градина - Възложителят изпраща заявка до ръководителя на проекта (на  ел. адреси: Външната връзка се отваря в нов раздел или прозорецn.mihalevska@mon.bg Външната връзка се отваря в нов раздел или прозорецs.dimitrova@mon.bg Външната връзка се отваря в нов раздел или прозорецg.stancheva@mon.bg) за окончателно плащане в размер на 30% от общата сума на планираното обучение за 2 и/или 3 кредита с логистика.

Заявката се изпраща, само след като  документите и удостоверенията са качени в информационната платформа от Изпълнителя (обучителната организация) и проверени от Възложителя (училище/детска градина).

            6., Възложителят следва да извършва мониторинг на провеждащото се обучение и да има публичност (снимки от обучението, информация на сайта на училището или на информационната платформа по проекта).

            7. Обучен��ята могат да бъдат провеждани на територията на самото училище/детска градина, както и на територията на цялата страна.

 


ИНФОРМАЦИЯ !!!


Прилагам образец на ��аявка, с който директорите на училища и детски градини ще могат да заявяват средства, свързани с обучения по Дейност 1 по проект КПРПС. Заявката следва да се изготвя САМО от директори на училища/детски градини, които са в качеството си на възложители по реда на ЗОП. Заявяването е за авансови средства в размер на 70% - за обучения за 2 или 3 креда с логистика, както и за плащане на реализирани вече обучения. Към Заявката трябва да се представят и следните документи:

-      Външната връзка се отваря в нов раздел или прозорецДекларация за банкова сметка;

-      Външната връзка се отваря в нов раздел или прозорецДекларация за липса или недопу��кане на конфликт на интереси.

След изготвянето, Външната връзка се отваря в нов раздел или прозорецЗаявката за средства се изпраща на ел. поща на ръководителя на проекта, с копие до Петя Кръстева и до Северина Димитрова.

Всички документи, свързани с изпълнение на дейността, се „качват“ в информационната система на проекта, към съответния профил на възложителя.


 

Външната връзка се отваря в нов раздел или прозорецИнструкция за изпълнение на дейностите по проект BG05M20P001-2.010-0001 „Квалификация за професионално развитие на педагогическите специалисти“


Външната връзка се отваря в нов раздел или прозорецЗаявление от директор за определяне на образователната институция за самостоятелен възложител на обучение по дейност 1.


Външната връзка се отваря в нов раздел или прозорецРъководство за работа на педагогическия специалист с информационната система - дейност 1


Външната връзка се отваря в нов раздел или прозорецСтартиране на Дейност 1 - Втора кампания

Външната връзка се отваря в нов раздел или прозорец

Външната връзка се отваря в нов раздел или прозорецОсъществяване на мониторинг по Дейност 1  от самостоятелните възложители


 Отчитане от училища и детски градини - възложители на обучения на Дейност 1 - Външната връзка се отваря в нов раздел или прозорецписмо и Външната връзка се отваря в нов раздел или прозорецтаблица