Проект "Квалификация за професионално развитие на педагогическите специалисти" (*)
|
Координатор в РУО-Бургас: Гюлшен Еминова
|
Дата: 01.02.2022 г. 16:37
Директорите на училища и детски градини от област Бургас,
Следва да уведомят педагогическите специалисти от образователната институция взели участие в Дейност 1 на
проект BG05M2OP001-2.010-0001 „Квалификация за професионално развитие на педагогическите специалисти“, в срок до 11.02.2022 г. да попълнят приложената анкета, която ще открият в сайта на РУО - Бургас, секция проект BG05M2OP001-2.010-0001 „Квалификация за професионално развитие на педагогическите специалисти“.
Срoк за изпълнение | Публикувaнo на | ![]() | Прикачен файл | ![]() |
24.08.2021 г. | Обучения по проекта - община Бургас | ![]() ![]() | Обучението по проект КПРПС от 09:00 часа на 30 и 31.08.2021 г. ще се проведе в Експоцентър, Флора, град Бургас | |
21.12.2020 г. | Плащане за придобито ПКС и преминато обучение за придобиване на съответното ПКС по проект КПРПС | ![]() | В прикачения файл са публикувани имената на педагогическите специалисти на които към 21.12.2020 г. е извършено плащане за придобито ПКС и преминато обучение за придобиване на съответното ПКС по проект "Квалификация за професионално развитие на педагогическите специалисти" | |
04.12.2020 г. | Обучения по Проект„Квалификация за професионално развитие на педагогическите специалисти“ | ![]() | ||
23.07.2020 г. | Включване в дейностите по проекта | ![]() | ||
04.05.2020 г. | Изпълнението на дейност 1 по проекта в извънаредното положение и изплащането на аванс към обучителните организации | ![]() | ||
Важно! | 23.04.2020 г. | Изготвяне и представяне на документи по Дейност 2 | ![]() ![]() | Файловете следва да са озаглавени с трите имена на лицето При сканиране на свидетелството за придобито ПКС трябва да се сканира и страницата с ЕГН на лицето |
03.02.2020 г. | Списък на училищата, потвърдени за самостоятелни възложители в Дейност 1, Кампания 3 по проект КПРПС | ![]() | Отнася се за директорите на училища и детски градини от област Бургас | |
23.01.2020 г. | Изпълнението на Дейност 1 и Дейност 2 | ![]() ![]() | ||
22.01.2020 г. | 14.01.2020 г. | ДЕЙНОСТ 1, КАМПАНИЯ 3– участие в краткосрочни обучения с присъждане на квалификационни кредити | ![]() ![]() ![]() | Приложение 1 се изпраща на посочения e-mail. Приложение 2 се попълва онлайн. |
04.12.2019 г. | Отчетни документи | ![]() |
Дейност 2
Презентация от работна среща на 22.04.2019 г.



Образец на справка банкови сметки - подава се в РУО от образователната институция във формат Excel





|
ВАЖНО
Дейност 1
Всички училища и детски градини, които са самостоятелни възложители да спазват следните стъпки последователно при изпълнението на Дейност 1:
1. Подаване на заявление от директора на училището/детската градина до началника на РУО за участие като самостоятелен възложител на краткосрочни обучения.
2. След като на училището/детската градина му се делигират права от РУО за самостоятелен възложител, следва да се регистрира в ел. платформа https://teachers.mon.bg/ като такъв. След което трябва да направи избор на изпълнител и да сключи договор между училището/детската градина (Възложител) и ��бучителната организация (Изпълнител) и да се попълнят всички необходими документи.
3. За авансово плащане в размер на 70% от общата сума на планираното обучение за 2 и/или 3 кредита с логистика училището/детската градина – Възложителят следва да се изпрати заявка до ръководителя на проекта (на ел. адреси: n.mihalevska@mon.bg;
s.dimitrova@mon.bg;
b.sheynin@mon.bg;
g.stancheva@mon.bg). (Обученията могат да започнат и преди получаване на трансфер за авансово плащане.)
4. След приключване на обучението в информационната платформа от Изпълнителя следва да бъдат качени удостоверенията и всички съпътстващи документи, доказващи проведеното обучение (коректно попълнени и съгласно образците).
5. След приключване на обучението училището/детската градина - Възложителят изпраща заявка до ръководителя на проекта (на ел. адреси: n.mihalevska@mon.bg
s.dimitrova@mon.bg
g.stancheva@mon.bg) за окончателно плащане в размер на 30% от общата сума на планираното обучение за 2 и/или 3 кредита с логистика.
Заявката се изпраща, само след като документите и удостоверенията са качени в информационната платформа от Изпълнителя (обучителната организация) и проверени от Възложителя (училище/детска градина).
6., Възложителят следва да извършва мониторинг на провеждащото се обучение и да има публичност (снимки от обучението, информация на сайта на училището или на информационната платформа по проекта).
7. Обучен��ята могат да бъдат провеждани на територията на самото училище/детска градина, както и на територията на цялата страна.
|
ИНФОРМАЦИЯ !!!
Прилагам образец на ��аявка, с който директорите на училища и детски градини ще могат да заявяват средства, свързани с обучения по Дейност 1 по проект КПРПС. Заявката следва да се изготвя САМО от директори на училища/детски градини, които са в качеството си на възложители по реда на ЗОП. Заявяването е за авансови средства в размер на 70% - за обучения за 2 или 3 креда с логистика, както и за плащане на реализирани вече обучения. Към Заявката трябва да се представят и следните документи:
- Декларация за банкова сметка;
- Декларация за липса или недопу��кане на конфликт на интереси.
След изготвянето, Заявката за средства се изпраща на ел. поща на ръководителя на проекта, с копие до Петя Кръстева и до Северина Димитрова.
Всички документи, свързани с изпълнение на дейността, се „качват“ в информационната система на проекта, към съответния профил на възложителя.
|
Инструкция за изпълнение на дейностите по проект BG05M20P001-2.010-0001 „Квалификация за професионално развитие на педагогическите специалисти“
Заявление от директор за определяне на образователната институция за самостоятелен възложител на обучение по дейност 1.

Стартиране на Дейност 1 - Втора кампания
Осъществяване на мониторинг по Дейност 1 от самостоятелните възложители
Отчитане от училища и детски градини - възложители на обучения на Дейност 1 - писмо и
таблица
|