Преминаване на деца в самостоятелна организация и на ученици в самостоятелна форма на обучение
за работа на експертната комисия, назначена съгласно чл. 67 от Закона за предучилищното и училищното образование за преминаване на деца в самостоятелна организация
|
за преминаване в самостоятелна организация на педагогическо взаимодействие на дете
за преминаване в самостоятелна организация на педагогическо взаимодействие на дете
|
за осигурени условия за провеждане на обучението на ученика в съответствие с целите на предучилищното и училищното образование по чл. 5 от Закона за предучилищното и училищното образование
за осигурени условия за провеждане на обучението на ученика в съответствие с целите на предучилищното и училищното образование по чл. 5 от Закона за предучилищното и училищното образование
за наличие на среда за учене чрез игра, съобразена с възрастовите особености и гарантираща цялостното развитие на детето, както и за опазване на физическото и психическото му здраве и благополучие
|
Лица за контакт:
- Христина Димитрова - Председател на Експертната комисия за самостоятелна форма на обучение - 056/87 49 83
- Галя Киркова - Председател на Експертната комисия за самостоятелна организация на педагогическо взаимодействие - 056/87 49 74
- Нели Желязкова - технически сътрудник - 056/ 87 49 61
Послена промяна: 23.09.2021 г. 12:10
за работа на експертната комисия, назначена съгласно чл. 112, ал. 1, т. 2, и ал. 6 от Закона за предучилищното и училищното образование за преминаване на ученици в самостоятелна форма на обучение
|
за преминаване в самостоятелна форма на обучение на ученик
за преминаване в самостоятелна форма на обучение на ученик
|
за осигурени условия за провеждане на обучението на ученика в съответствие с целите на предучилищното и училищното образование по чл. 5 от Закона за предучилищното и училищното образование
за осигурени условия за провеждане на обучението на ученика в съответствие с целите на предучилищното и училищното образование по чл. 5 от Закона за предучилищното и училищното образование
|