Административно обслужване
Последна промяна: 07.11.2024 г. 10:57
НАЧИНИ, ПО КОИТО ГРАЖДАНИТЕ И ПРЕДСТАВИТЕЛИТЕ НА ЮРИДИЧЕСКИТЕ ЛИЦА МОГАТ ДА ПОДАВАТ ЗАЯВЛЕНИЯ, ПРЕДЛОЖЕНИЯ, СИГНАЛИ, ЖАЛБИ
Гражданите и представителите на юридическите лица могат да подават заявления, предложения, сигнали, жалби по следните начини:
- на място – в Центъра за административно обслужване на РУО - Бургас, в стая № 3 - партер, на адрес: гр. Бургас, ул. Гладстон № 150 всеки работен ден от 9:00 до 17:30 часа без прекъсване;
- по пощата – заявлението (по образец) с приложени необходимите документи за извършване на услугата;
- по електронен път – през Портала на електронното управление www.egov.bg – само за електронните административни услуги;
- по електронна поща на e-mail: rio_burgas@mon.bg;
- чрез Системата за сигурно електронно връчване: https://edelivery.egov.bg/ при спазване на процеса по заявяване и с цел коректно определяне на получател на резултата:
- за потребители физически лица – подаването се осъществява през профила на физическото лице;
- за потребители юридически лица – подаването се осъществява през профила на юридическото лице.
ВАЖНО: документи от юридически лица, изпратени чрез ССЕВ от профил на физическо лице, няма да бъдат регистрирани в РУО - Бургас.
- На основание чл. 29, ал. 2 от Административнопроцесуалния кодекс писменото искане следва да съдържа:
- пълното име и адреса на гражданина или организацията, от които изхожда;
- естеството на искането;
- дата;
- подпис на заявителя;
- мобилен или стационарен телефонен номер, ако има такъв;
- избор на приложим за съответната услуга начин за предоставяне на резултата от услугата:
а) на електронен адрес съгласно Закона за електронното управление;
б) в профил, регистриран в Информационната система за сигурно електронно връчване като модул на Портала на електронното управление по смисъла на Закона за електронното управление;
в) на посочения от заявителя адрес;
г) на гише; - други задължителни елементи, ако такива са предвидени в специален закон.
- Съгласно разпоредбата на чл. 111, ал. 4 от Административнопроцесуалния кодекс не се образува производство по анонимни предложения или сигнали, както и по сигнали, отнасящи се до нарушения, извършени преди повече от две години.
- За анонимни предложения и сигнали се считат тези, в които не са посочени:
- имената по документ за самоличност и адресът (постоянен или настоящ) – за българските граждани;
- имената по документ за самоличност, личният номер и адресът – за чужденец;
- фирмата на търговеца или наименованието на юридическото лице, изписани и на български език, седалището и последният посочен в съответния регистър адрес на управление и електронният му адрес;
- подпис.
|
ПЛАЩАНЕ НА АДМИНИСТРАТИВНИ УСЛУГИ ЧРЕЗ ПОС ТЕРМИНАЛ
Регионално управление на образованието - Бургас предоставя възможност за плащания на дължими такси чрез ПОС терминално устройство. То се намира в Център за административно обслужване на РУО-Бургас на адрес: гр. Бургас, ул. „Гладстон“, №150, партер, стая № 3, където се подават и заявленията за предоставяне на административни услуги, консултират потребителите и се получават документите от извършените административни услуги.
ПОС терминалът може да се използва всеки работен ден от 9.00 до 17.30 часа.
ПРИХОДНА БАНКОВА СМЕТКА НА РУО-БУРГАС ЗА ВНАСЯНЕ НА ТАКСИ:
при: Банка ДСК – Бургас
IBAN: BG68STSA93003122608801
BIC: STSABGSF
Признаване на документи, издадени от училища на чужди държави
Признаване на квалификационни кредити
Достъп до обществена информация
|
Издаване на удостоверения - УП-2 и УП-3
|
Предоставяне на административни услуги от училища и детски градини
|
|